Schade melden
Heeft u schade geleden?
Meld dit dan telefonisch via : (033) 760 0 170.
Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8.30 uur tot 17.00 uur. Onze schadespecialisten nemen uw schade dan direct in behandeling.
Doet zich 's avonds of in het weekend een grote of impactvolle schade voor, dan kunt u ons in dringende gevallen ook buiten kantooruren bereiken op 06 - 15 06 61 88.
Afspraak maken
Vul hier uw gegevens in en u ontvangt op werkdagen binnen 24 uur een reactie van ons.
Aanbeveling
Bent u tevreden over onze dienstverlening? Dan waarderen wij het zeer als u ons wilt aanbevelen binnen uw netwerk
Heeft een zakelijke relatie, collega, vriend of familielid van u interesse in een afspraak met Segerink Adviesgroep? Vult u dan hieronder zijn of haar gegevens in. Dan nemen wij vervolgens contact op om een afspraak te maken.
Als u een klacht heeft
Wij doen er alles aan om onze service- en kwaliteitsgaranties waar te maken
Toch kan het voorkomen dat u desondanks ontevreden bent over onze dienstverlening. Als u een klacht heeft, meld u deze dan aan onze directie. Dit kan tijdens een persoonlijke gesprek, telefonisch, schriftelijk of door een e-mail te sturen naar info@segerinkadviesgroep.nl.
Uw klacht wordt behandeld volgens onze klachtenregeling: de hiervoor vastgestelde procedure waarborgt dat uw klacht correct, adequaat en vlot wordt behandeld. Binnen maximaal 72 uur ontvangt u schriftelijk onze eerste reactie. Wij stellen vervolgens alles in het werk om de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Als wij er samen niet uitkomen, dan kunt u zich als particulier wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), een onafhankelijke stichting die uw klacht verder zal beoordelen.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Telefoon: 0900 - 355 22 48
Postbus 93257, 2509 AG Den Haag
E-mail: info@kifid.nl, Internet: www.kifid.nl
Service voor ondernemers: second opinion na klacht
De wetgever heeft bepaald dat alleen particulieren toegang hebben tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Daarom hanteert Segerink Adviesgroep voor ondernemingen een unieke extra service. Heeft u als ondernemer een klacht over de kwaliteit van onze dienstverlening en wij weten dit samen met u niet op te lossen, dan kunt u in overleg met ons een second opinion aanvragen bij een in onderling overleg te benoemen onafhankelijke deskundige. Als blijkt dat uw klacht gegrond is, zijn de kosten van deze second opinion voor onze rekening.